شما اینجا هستید

سرخط خبرها » یک‌هزار نفر از شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام یک‌هزار نفر از بسیجیان شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش صدای بندر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان بوشهر اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در این سفرهای زیارتی با روحیات شهدا و چگونگی مقابله با دشمن در شرایط سخت، مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌شوند و هر چقدر ما به خصوص کارکنان سپاه بتوانیم جوانان را با این ارزش‌ها بهتر آشنا کنیم روحیه بسیجی، حماسی، ایستادگی، مقاومت و انقلابی آنها تقویت شده و بر عرصه‌های مختلف زندگی آنها تأثیر دارد.

دشتی با اشاره به اینکه بار سنگین مسائل فرهنگی بر دوش سپاه و بسیج بوده و کارکنان این سازمان بدون هیچ چشم‌داشتی آن را با تمام توان انجام می‌دهند، افزود: راهیان نور بهترین فرصت تا بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس، قیام، سربلندی ملت، انقلاب و نظام را برای جوانان تشریح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان حوزه‌های مقاومت باید علاقمندان به سفر به این سرزمین‌ها اعم از بسیجی و غیربسیجی را ثبت نام کنند، تصریح کرد: قرارگاه راهیان نور تشکیل شده و وظایف کمیته‌ها برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی در راهیان نور مشخص و به حوزه‌های مقاومت ابلاغ شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اضافه کرد: یک‌هزار نفر از بسیجیان بوشهری در قالب چهار کاروان طی چهار مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که اعزام کاروان‌ها از ۲۵
اسفند تا پنجم فروردین ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

دشتی با بیان اینکه این سفرها سه روز به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در طول سفر از مناطقی مانند اروندکنار، دهلاویه، پاسگاه زید و شلمچه بازدید کرده و در این کاروان‌ها از طلاب و راویان برای ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی در طول سفر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هر اتوبوس یک مسئول فرهنگی مستقر است، بیان کرد: این مسئولان در طول سفر به سؤال‌های جوانان پاسخ داده و برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای زائران اجرا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر