شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دوربین های کنترل سرعت در جاده بوشهر- گناوه نصب می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان بوشهر گفت: قرارداد نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده ارتباطی بوشهر به گناوه منعقد شده وتا پیش از پایان سال جاری این سیستم در این محور نصب و راه اندازی می شود.

سید حمیدرضا علم روزیکشنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: امسال محور دالکی به عنوان راه پرترافیک ارتباطی استان بوشهر به فارس به منظور ایمن سازی به دوربین های کنترل سرعت مجهز شد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو بیان کرد: پشتیبانی و اعزام کاروان راهیان نور استان بوشهر و آمادگی ناوگان حمل و نقل این استان برای اعزام این زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور یکی از مهمترین برنامه های این سازمان است.

وی یادآور شد: ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر یکی از جوانترین ناوگان های حمل و نقل کشور است.

ایشان بیان داشت: آمادگی سرویس دهی عمومی به مردم در ایام تعطیلات و نوروز در دستور کار جدی این سازمان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته سرویس دهی به مردم استان بدون هیچ مشکلی انجام خواهد گرفت.

علم در باره حمل و نقل در حوزه روستایی گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) این سازمان تسهیلاتی را به میزان ۱۵۰ میلیون ریال با بهره چهار درصد برای خرید خودرو سواری بین شهری و روستایی برای جابه جایی مسافران قرار داده است.

وی افزود: پیگیر هستیم شرایطی را برای دریافت تسهیلات با نرخ پایین برای خرید خودرو ˈونˈ برای متقاضیان جابه به جایی مسافران در محورهای استان فراهم کنیم.

علم بیان کرد: سازمان حمل و نقل استان بوشهر هیچ مشکلی در زمینه جابه جایی مسافران ندارد و آنان می توانند برای خرید بلیت های اتوبوس از طریق اینترنت نیز اقدام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر