شما اینجا هستید

اخبار » پور فاطمی: قدم زدن با نشستن در مذاکرات هسته ای چه فرقی دارد؟
گروه : اخبار

صدای بندر: پورفاطمی با یادآوری این که تیم هسته ای سختی های زیادی را تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: عده ای نمی خواهند دولت یازدهم در مساله هسته ای موفق باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب کنندگان می دانند که تیم هسته ای در مذاکرات ایران با ۱+۵ موفق می شود، از این رو با تخریب و اقدامات نابه جا به دنبال شکست آنان هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا نماینده دشتی وتنگستان با تاکید بر این که اعضای تیم هسته ای ایران در مذاکرات به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع می کنند، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بارها از تیم هسته ای تقدیر کرده اند که این نشان از پرتلاش بودن تیم هسته ای است.

وی با یادآوری این که تیم هسته ای سختی های زیادی را تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: عده ای نمی خواهند دولت یازدهم در مساله هسته ای موفق باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس ادامه داد: عده ای به دنبال بهانه جویی هستند، به قدم زدن ظریف ایراد می گیرند، مگر قدم زدن با نشستن فرقی دارد، هر دو یکی است، یکی قدم می زند و مذاکره می کند و یکی در پشت میز مذاکره می کند.

پورفاطمی تصریح کرد: تمام این اقدامات تخریب کنندگان حاکی از آن است که آنان به دنبال بهانه جویی و عدم موفقیت دولتمردان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در هفتمین جشنواره بین المللی فارابی گفت: ما دیپلمات های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و می بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر ۱+۵، ۶ کشور قدرتمند می ایستد، سخن می گوید و حرف حقوقی، سیاسی و فنی می زند.

روحانی افزود: «این برای کشور ما افتخار است، حالا ممکن است کسی ایراد بگیرد و بگوید آقا تند راه رفتی، کند راه رفتی یا این که کتش کج بود، عینکش چطوری بود، این ها که حرف نشد. ما باید به دیپلمات های شجاعمان افتخار کنیم.

رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تیم مذاکره کننده چند روز پیش آمده بودند و می خواستند که به مذاکرات بروند، دیدم نه شب خوابیده اند و نه شب قبل آن، آن شب نیز که عازم مذاکره بودند، آنها نه شب و نه روز دارند، تلاش می کنند و شجاعانه سخن می گویند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر