شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افتتاح کلینیک تخصصی گیاهپزشکی در دیلم
گروه : سرخط خبرها

فرماندار شهرستان دیلم نیز درآیین افتتاح کلینیک تخصصی گیاهپزشکی زمرد که مجهزبه آزمایشگاه آفات وبیماریهای گیاهی است ضمن تبریک به جامعه کشاورزی شهرستان و بخش خصوصی افزود:لازمه کار این بود که قبل از ورود آب سد چم وشیر به دشت لیراوی مواردی مثل کلینیک که از ارکان مهم بخش کشاورزی است راه اندازی شود که این مهم انجام گرفت وباید پا به پای تجربیات و بصورت کارشناسی دانسته هایمان را در این زمینه عرضه بداریم.
وی ابراز امیدواری کرد انشاالله در سال ۹۵ ،۹۶ که آب سد چم وشیر وارد دشت لیراوی خواهد شد با ارائه چنین زیر ساختهایی در پیشبرد بهتر اهداف در بخش کشاورزی گامی مهم و رو به جلورا برداشته ایم .

آقایی در آیین افتتاح کلینیک تخصصی گیاهی پزشکی زمرد در دیلم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت :
رئیس جهاد کشاورزی دیلم بیان داشت در گذشته چنانچه زمینهای کشاورزی یا حتی باغجه های خانگی دچار آفتی می شد می بایست به شهرهای اطراف و یا مرکز استان مراجعه میکردیم و هیچ گونه خدماتی در این زمینه در شهرستان نداشتیم که خوشبختانه با افتتاح این کلینیک به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان گفت : راه اندازی این کلینیک میتواند در نهایت منجر به افزایش تولید و کاهش هزینه تمام شده محصولات برای کشاورزان شود که این مهم جزء مصادیق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.
ایشان با اشاره به جاری شدن آب سد چم وشیر و تبدیل بیش از ۲۳ هزار هکتار از اراضی دیمی کشاورزی شهرستان به آبی ارزش این کلینیک بیش از پیش به چشم خواهد آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر