شما اینجا هستید

سرخط خبرها » روکش آسفالت خیابان‌های خورموج پس از ۴۰ سال انجام شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:شهردار خورموج گفت: روکش آسفالت خیابان‌های خورموج پس از ۴۰ سال انجام شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد شیخیانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم خورموج با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۰ پروژه عمران شهری در شهر خورموج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که ترمینال مسافری یکی از پروژه‌های شاخص است، گفت: مردم بهترین قضاوت کننده در طول سال نسبت به تمام کارهای عمرانی، مبلمان شهری و فضای سبز هستند.

وی ادامه داد: این کارهایی که ما در شهر انجام داده‌ایم حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری، شورا و همکاران در شهرداری است، قطعا مردم با انتخاب اعضای شورا انتظار داشتند که شاهد تغییر چهره شهر باشند که این کار عملی شد.

شیخیانی خاطرنشان کرد: از شهریور ماه سال گذشته پس از بررسی‌هایی که انجام دادم شهر خورموج نسبت به تمام شهر‌های استان عقب‌مانده بود و ما با ورود به شهرداری سعی کردیم عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

وی افزود: با مجموعه جدید شورا و مدیریت شهری سعی کردیم نسبت به گذشته چند برابر وقت خود را صرف عمران و آبادانی شهر کنیم زیرا با هشت ساعت کار در شهرداری شهر پیشرفت نمی‌کرد و امروز کار در شهرداری ۲۴ ساعته است و نتیجه این تلاش‌ها را مردم مشاهده و قضاوت می‌کنند.

شهردار خورموج گفت: در نخستین روزهای فعالیت با حضور در ۲۹ مسجد با مردم دیدار داشتیم و از پیشنهادهای آنها برای پیشرفت کار استفاده کردیم و این یک رمز موفقیت بزرگ برای ما بود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت ترمینال مسافربری پس از هشت سال با همت اعضای شورا به اتمام رسید، افزود: امروز با افتخار عنوان می‌کنیم که در دهه فجر ۱۰ پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد که این اتفاق تاکنون در شهر خورموج سابقه نداشته است.

شیخیانی ادامه داد: آسفالت خیابان گلزار شهدا، خیابان بزرگ شهرک مدرس، خیابان ۲۰ متری مسکن مهر، خیابان مطهری، پارک محله‌ای در محله دشتی‌ها، شمال شهر، مسکن مهر، شهید چمران، شمال منطقه انتظامی، ترمیم آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و معابر لنگک و خیابان طالقانی و… در طول یکسال و نیم انجام شده است.

وی افزود: پس از ۴۰ سال روکش آسفالت خیابان‌های شهر خورموج را انجام دادیم زیرا در این شهر چیزی به نام آسفالت وجود نداشت.

شیخیانی یادآور شد: در طول یکسال گذشته جهش ۲۰ ساله در عمران شهری داشته‌ایم و ۵۰ درصد کارهایی که انجام شده از پیشنهادهای مردمی است.

شهردار خورموج گفت: هم اکنون در ۳۷ نقطه شهر مشغول به کار هستیم و امروز هیچ محله‌ای از شهر وجود ندارد که در آن طی یکسال گذشته کارهایی انجام نشده باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر