شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعتبار لازم برای تامین امکانات مورد نیاز بانوان بوشهر پیش‌بینی شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: عضو شورای شهر بوشهر گفت: در بودجه ۹۴ بوشهر اعتبار لازم برای تامین امکانات مورد نیاز بانوان پیش‌بینی شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، زهرا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از واگذاری پلاژ بانوان شهر بوشهر به بخش خصوصی اظهار داشت: وضعیت پلاژ بانوان با توجه به اینکه بخشی از آن روباز است با استخر تفاوت عمده‌ای دارد و باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: در شهر بوشهر جای مناسبی برای ورزش بانوان وجود ندارد و همین امر ایجاب می‌کند در بودجه سال آینده با دید بهتری به مشکلات بانوان نگاه کنیم.

عضو شورای شهر بوشهر تاکید کرد: در بودجه سال آینده حداقل باید بودجه احداث یک پارک اختصاصی برای بانوان را در نظر بگیریم.

رضایی یادآور شد: چندین بار به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اعلام کردیم که از کتابخانه‌های برخی محلات بازدید و در جهت رفع کاستی‌های آن اقدام کند ولی متاسفانه گوش شنوایی برای بیان مشکلات در این سازمان نمی‌بینم و هنوز مشکل برخی کتابخانه‌ها پابرجا مانده است.

وی بیان کرد: در بودجه سال ۹۴ شهر بوشهر باید بودجه لازم برای احداث چند کانون فرهنگی اختصاص یابد تا بتوانیم با این مراکز بخشی از کمبودهای آموزشی و امکانات فرهنگی در سطح شهر را پوشش دهیم.

عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از عدم احداث شهر بازی در شهر بوشهر بیان داشت: مقام معظم رهبری ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث شهر بازی در بوشهر اختصاص داده‌اند ولی برای تحقق یافتن این مهم تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز بیان داشت: پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح شهر باید برای شهروندان قابل لمس باشد و با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم مجموعه مدیریت شهری باید پروژه‌های مناسبی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به افزایش بودجه شهرداری بیان داشت: تنها افزایش بودجه نمی‌تواند ملاک خوبی برای توسعه شهر باشد زیرا در سال جاری که افزایش چشمگیری در بودجه داشتیم نیز پروژه چشمگیری در سطح شهر نداشتیم که بتوانیم آن را برای شهروندان اعلام کنیم.

علی‌اکبر شمسا ادامه داد: در برخی از محلات جنوبی شهر بوشهر بنگاه‌های املاک بدون پروانه اقدام به معامله زمین‌هایی می‌کنند که نتایج آن تنها ساخت‌وساز غیرمجاز است و علاوه بر اینکه از این معاملات سواستفاده می‌کنند، ضرر و زیان زیادی نیز به مردم متحمل می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر