شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بوشهر تنها شهرستان استان است که اداره ورزش و جوانان مستقل ندارد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: بخشداربوشهر گفت: بوشهر تنها شهرستان استان است که اداره ورزش و جوانان مستقل ندارد.

مریم قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: کمیته‌ای با حضور دهیاری‌ها و مسئولان ورزش و جوانان بخش شهر بوشهر برای شناسایی و رفع مشکلات و موانع پیشرفت و فراهم کردن امکانات بهتر و گسترش هر چه بهتر ورزش در شهرستان تشکیل داده‌ایم.

بخشدار بوشهر با اشاره به اینکه ورزش شهرستان بوشهر وضعیت خوبی ندارد، گفت: مقصر این شرایط مسئول ورزش و جوانان بخش نیست بلکه شرایط و امکانات بیشتر برای ارتقاء ورزش در شهرستان باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بوشهر تنها شهرستانی که در استان بوشهر فاقد اداره ورزش و جوانان مستقل است، اضافه کرد: بوشهر در بعضی از ورزشها از نیروهای مستعد و قابلی برخوردار است که به طور جدی از این استعدادها حمایت خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش در سالهای گذشته در رشته ورزشی فوتبال قوی بوده و حرف برای گفتن داشته، ادامه داد: تیم فوتبال شهر چغادک را از طریق دولت، مردم و اداره ورزش و جوانان مورد حمایت جدی قرار خواهیم داد.

قربانی با اشاره به برگزاری پیاده روی خانوادگی امروز در روستای کره بند و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای چاه‌کوتاه در هفته آینده، بیان داشت: در نظر داریم با برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های همگانی اینگونه ورزش‌ها را در سطح شهرستان بوشهر فعالتر کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان روستاهای احمدی، دویره، چاه‌کوتاه و آب‌طویل از سالن چمن بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی در دویره، شیف، هلیله و بندرگاه ۹۰ درصد پیشرفت داشته که در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر