شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نماد سرداران شهدای خلیج فارس در دشتی رونمایی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: با حضور فرماندار دشتی، نماد سرداران شجاع و دلیرمردان خلیج فارس در زادگاه سردار شهید نادر مهدوی و توسلی رونمایی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن فقیه برادر سردار نادر مهدوی ظهر امروز در آیین رونمایی از نماد شهدای خلیج فارس اظهار داشت: روستاهای ما از بعد مادی محرومند اما از بعد معنوی و ولایت‌مداری سرآمد هستند.

رئیس اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی افزود: تلاش خوبی در روستاها انجام شده و نظام جمهوری اسلامی کارهایی را که انجام داده در تاریخ بی‌سابقه است هرچند نیازمند خدمت بیشتر هستند. در صورت امکان بهتر است نماد را در جوار قبور مطهر شهدای خلیج فارس نصب کنند زیرا این نماد در حال حاضر کنار جاده خورموج به کنگان قرار دارد و خطراتی متوجه آن است.

فقیه یادآورشد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارهای زیادی را در روستاها اجرا کرده است. کارهای عام المنفعه، احداث خانه عالم، مسجد، حسینیه و بیمارستان از دیگر فعالیت‌های این نهاد در جامعه است.

وی از خدمات ۳۰ ساله شورای اسلامی این روستا تجلیل کرد و ادامه داد: کارهای خوبی ظرف ۳۰ سال گذشته تاکنون در سطح روستای بحیری توسط شورا صورت گرفته که جا دارد از تلاش بی‌وقفه این عزیزان تقدیر شود.

برادر سردار شهید نادر مهدوی گفت: نماد شناور شهدای خلیج فارس ۶۰ میلیون تومان هزینه داشته است، این نماد از قایق واقعی، مجسمه‌های بتنی، فایبرگلاس ساخته شده که اسلحه‎ها از لوله‌های فولادین است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر