شما اینجا هستید

سرخط خبرها » زیرساخت‌های آموزشی جزیره خارک توسعه می‌یابد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – بخشدار ویژه جزیره خارک گفت: زیرساخت‌های آموزشی جزیره خارک توسعه می‌یابد.
به گزارش صدای بندر، عسکر زارعی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح مدرسه ارشاد حزیره خارک اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی خارک کمک و مشارکت های خوبی در ساخت این مدرسه داشته‌اند که لازم است از انها تقدیر کنیم.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اضافه کرد: طبق آیات قرآن کریم و احادیث و روایات وارده، آن چیزی که در این دنیا باقی می ماند یاد و نام نیک و کارهای زیبا و مفیدی است که همگان از آن استفاده خواهند برد و قطعا همین کمک و مشارکت خانواده مرحوم غلامی در ساخت این مدرسه مشمول این قاعده خواهد بود.

بخشدار ویژه جزیره خارک ادامه داد: کسانی که در این مدرسه مشغول تحصیل می شوند، آینده سازان این مملکت خواهند بود و تا هر زمانی که این دنیا باشد، آثار و برکات مدرسه زنده یاد محسن غلامی هم باقی خواهد ماند.

مدیر عملیات عمومی خارک نیز بیان داشت: ویژگی مدرسه ارشاد خارک این است که برای اولین بار در منطقه و حتی استان بوشهر و خوزستان تمامی کلاس ها به صورت هوشمند است و کلاس‌ها از بالاترین استاندارد آموزشی در سطح
ملی برخوردارند.

هاشم حقیقی اضافه کرد: به همین خاطر امیدواریم از این پس توجه و اهتمام بیشتری به منظور انجام کارهای خیر در منطقه وجود داشته باشد.

وی گزارشی از روند کمک‌ها و فعالیت‌های مدیریت عملیات عمومی برای اختصاص امکانات و تجهیزات مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و ورزشی به مدرسه ارشاد ارائه کرد.

معاون آموزش اداره آموزش و پرورش خارک نیز ضمن تبریک دهه فجر از اقدام ارزشمند و خداپسندانه شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی خارک به عنوان کاری ماندگار در سطح منطقه برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری از مدرسه سازی به عنوان یک حسنه بزرگ و صدقه جاری و همچنین به عنوان یک پدیده انقلابی یاد کرده اند.

عبدی تصریح کرد: به همین خاطر ما افتخار می‌کنیم در سطح منطقه، مدیرت عملیات عمومی خارک زحمت این کار را کشیده و از این حیث کار ماندگاری را در عرصه تعلیم و تربیت برجای گذاشته اند.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته کارهای زیادی در سطح منطقه توسط شرکت پایانه‌ها انجام شده اما چیزی که الان در دنیای امروز و حتی در کشور ما به آن نیاز دارد، بحث تعلیم و تربیت و همچنین ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی است که این کار بزرگ توسط شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی انجام شده است.

در این مراسم که سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، عسکر زارعی بخشدار ویژه خارک و جمع کثیری از مسئولان ادارات و ارگان های منطقه و پیشکسوتان تعلیم و تربیت، اصحاب رسانه، و همچنین جمع کثیری از اولیای دانش آموزان حضور داشتند، مدرسه ارشاد رسما افتتاح و در اختیار اداره آموزش و پرورش خارک قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر