شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کیفیت نان بوشهر مطلوب نیست
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر،رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای شهر بوشهر گفت: شهروندان به همان اندازه که در برابر دریافت نان پول پرداخت می‌کنند به همان میزان نیز انتظار نان باکیفیت دارند ولی متاسفانه در بوشهر کیفیت نان مطلوب نیست.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، الهام بارگاهی صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر به انتقاد از کیفیت نان پرداخت و اظهار کرد: شهروندان بوشهری به میزان پولی که در برابر دریافت نان پرداخت می‌کنند انتظار گرفتن نان با کیفیت دارند ولی متاسفانه در برخی از نانوایی‌های سطح شهر نان کیفیت لازم را ندارد.

وی در ارتباط با مناقصه‌های شهرداری نیز بیان کرد: در بیشتر مواقع شاهد لغو مناقصه‌های شهرداری از سوی طرفین معامله هستیم و نمونه بارز آن لغو مناقصه خرید سطل زباله‌ برای کوچه و خیابان‌های سطح شهر است.

رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: باید هنگام برگزاری مناقصه‌ها ضمانت‌‌نامه‌های معتبرتری از شرکت‌کنندگان در مناقصه دریافت شود تا به همین راحتی قادر به لغو مناقصه نباشند.

قائم مقام شهردار بوشهر نیز در پاسخ به اظهارات بارگاهی گفت: افزایش میزان ضمانت‌نامه دریافتی از شرکت‌کنندگان در مناقصه نیز آسیب‌های خود را دارد و تعداد افراد شرکت‌کننده در مناقصه را کاهش می‌دهد.

ایمان چارکی در ارتباط با لغو مناقصه خرید سطل زباله‌ گالوانیزه نیز اظهار کرد: برای شرکت برنده شده در مناقصه خرید زباله ابهاماتی پیش آمده بود که با برطرف شدن ابهامات مقرر شده از امروز سطل‌های مورد نیاز شهرداری بوشهر را در زمان‌بندی‌های متعدد تولید و به شهرداری تحویل دهد.

عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز تاکید کرد: وقتی برای تامین یکی از نیازهای شهر مناقصه برگزار می‌شود به منزله این است که مورد گذاشته شده در مناقصه از نیازهای ضروری سطح شهر است بدین ترتیب در تامین آن کالا یا خدمات نباید اتلاف وقت و تعللی صورت بگیرد.

مهرزاد آسایش بیان کرد: در ارتباطی تلفنی که با مدیر شرکت تولید سطل‌های گالوانیزه داشتیم برای وی ابهاماتی پیش آمده بود که شاید پول وی در زمان مناسبی پرداخت نشود ولی با رایزنی با فرد مذکور به او اطمینان خاطر دادیم که برای پرداخت پول مشکلی وجود ندارد و او می‌تواند سطل‌های گالوانیز مورد نیاز شهر بوشهر را براساس قرارداد منعقد شده تولید و به شهرداری ارائه کند.

انتقاد از تاخیر پروازهای فرودگاه بوشهر

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز در ادامه این نشست به انتقاد از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه بوشهر اشاره کرد و گفت: به تازگی در سوالی که بابت تاخیر بیش از سه ساعته این فردوگاه داشتیم اعلام کرده‌اند که این تاخیر نیست و تغییر برنامه‌ای بوده که موجب تغییر سه ساعته در پروازها شده است.

نصرالله اسدی گفت: سه پرواز فرودگاه بوشهر لغو شده و نیاز است که با شرکت هواپیمایی ماهان مذاکراتی صورت بگیرد و آن شرکت که سابقه خوبی در بوشهر دارد به طور مجدد فعالیت‌هایش را در بوشهر از سر بگیرد.

زهرا رضایی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز خواستار تسریع در جابجایی تیر برق‌های واقع در مسیر تردد خودروها شد و خاطرنشان کرد: عدم انتقال تیر برق‌ها در کوچه و خیابان‌هایی که تعریض شده‌اند در بیشتر مواقع عواقب ناگواری را داشته از این رو باید در انتقال آنها تسریع شود
جوایز خوش حسابی به شهروندانی که عوارض ساختمانی را پرداخت کنند

رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این نشست از در نظر گرفتن جایزه خوش‌حسابی برای شهروندان خبر داد و اظهار کرد: شهروندانی که از بهمن ماه تا ۱۸ اسفند ماه (روز بوشهر) اقدام به پرداخت عوارض ساختمانی کنند مشمول ۲۰ درصد تخفیف عوارض می‌شوند.

عبدالخالق برزگرزاده همچنین از ثبات قیمت بلیط اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و ادامه داد: قیمت بلیط اتوبوس‌های داخل شهری تا پایان سال به طور قطع تغییر نمی‌کند ولی بهای بلیط اتوبوس‌هایی که در حومه شهر به ارائه خدمات می‌پردازند افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی خواهد داشت.

وی گفت: دلیل افزایش قیمت بلیط‌ اتوبوس‌‌های درون شهری بیشتر به دلیل بار مالی فراوان روی بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات است که با قیمت فعلی بلیط‌ها ارائه خدمات به مناطق حومه بوشهر صرفه چندانی برایشان ندارد و این امر موجب متضرر شدن آنها شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر