شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افتتاح و یا آغاز ۵ پروژه در بخش دلوار
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار تنگستان گفت: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، ۵ پروژه عمرانی در بخش دلوار افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس ، غلامرضا ترک زاده عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض بلوار خلیج فارس دلوار اظهار داشت: این پروژه با اعتبار مصوب در سال جاری به مبلغ ۶ میلیارد ریال توسط اداره‌کل راه و شهرسازی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نیمی از اعتبار مصوب پروژه تعریض بلوار خلیج فارس تخصیص یافته و تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی ۹۳ بیشتر از این مبلغ نیز محقق شود.

همچنین با حضور فرماندار تنگستان عملیات اجرایی پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری دلوار با اعتبار مصوب ۹ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۵۸۶ مترمربع آغاز گردید.

فرماندار تنگستان ساختمان مجتمع فرهنگی هنری دلوار را از زیباترین ابنیه فرهنگی استان برشمرد که در بهترین موقعیت مکانی شهر دلوار توسط یکی از خیرین و شورای اسلامی این شهر هبه شده و به مرحله اجرا در می‌آید.

وی همچنین در آیینی بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی شهر دلوار را افتتاح نمود که این بازار در فضایی
به مساحت ۵۰۰ متر‌مربع شامل ۲۴ غرفه با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تجمیع عوارض و ارزش افزوده شهرداری دلوار احداث شده است.

فرماندار تنگستان در آیینی نیز در روستای پهلوانکشی به صورت هم‌زمان پروژه‌های بنیاد مسکن در بخش دلوار را افتتاح نمود و اعلام کرد: در روستای پهلوانکشی بالغ بر ۵ میلیارد ریال به منظور احداث پل، چمن مصنوعی و اجرای طرح هادی روستایی هزینه شده است، همچنین در این آیین طرح هادی روستای پهلوانکشی و روستای گورک سادات با مجموع اعتبار ۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر