شما اینجا هستید

ادیان گردی » بازیکنان کارگر در خواب بازی با پرسپولیس بودند
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: کاپیتان کارگر بنه‌گز گفت: بازی پرسپولیس برای بچه‌ها ورق را برگرداند و بعضی‌ها تا چند بازی بعد هم در خواب آن بازی بودند.

سجاد مشایخ امروز در گفت‌ وگو خبرگزاری فارس در بوشهر شرایط تیمش در لیگ دو امثال را متفاوت ارزیابی کرد و گفت: چند سال است در باشگاه کارگر بنه توپ می‌زنم اما امسال تجربه متفاوتی را دیدم، ابتدای کار برای صعود شروع کردیم اما در ادامه بخصوص بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران روند تیم را تغییر داد، بازی پرسپولیس برای بچه‌ها ورق را برگرداند و بعضی‌ها تا چند بازی بعد هم در خواب آن بازی بودند.

مشایخ ادامه داد: تیم ما خصوصی است، یک نفر آن را اداره می‌کند در استان بوشهر چند نفر برای شهرهای خود یک تنه تیمداری می‌کنند، عالی نژاد در تنگستان، خانواده منفرد در خورموج و جعفری در گناوه اما ببینید چه سودی برای آن‌ها دارد. به جای آنکه جلوی این قبیل افراد فرش قرمز پهن کنند برای آن‌ها راه خروج از فوتبال را نشان می‌دهند، همین امسال در تیم ما چند جوان آینده دار نظیر عظیم افتخاری، سلامت و … رو شدند که امید آن‌ها به تیم‌داری امثال عالی نژاد است.

کاپیتان کارگر بنه گز تصریح کرد: ۲ فصل از حضور ما در لیگ دو می‌گذرد، اما همچنان مشکلات پابرجاست، نمی‌دانم حق نفت و گاز و این همه سرمایه عظیم استان ما کی به ورزش و فوتبال می‌رسد، تیم‌های ما در حال نابودی هستند و در مقابل استان‌های همجوار با نام‌های جدید نفت و گازی وارد می‌شوند و فوتبال استان همچنان فریاد نداری می‌زند.

کاپیتان کارگر بنه‌گز در خاتمه گفت: کارگر لیاقت صعود داشت، شاید اگر ابتدای فصل بهتر عمل می‌کردیم و در بعضی شرایط تصمیمات بهتری می‌گرفتیم هم‌اکنون برای مرحله دوم آماده رقابت‌ها بودیم به هر جهت باید از اشتباهات درس بگیریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر