شما اینجا هستید

سرخط خبرها » خیرین فرهنگی در استان‌ها شناسایی شوند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور گفت: در هر استان خیرین فرهنگی شناسایی شود تا از ظرفیت آنان برای فعالیت‌های فرهنگی بهره برده شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق جمشیدی‌راد ظهر امروز در همایش ملی نماز و نیایش در بوشهر اظهار داشت: زندگی پاکیزه و حیات طیبه در گرو اعتقاد و ایمان به خدا و قیامت خواهد بود که تحقق جامعه‌ای پاک را دنبال خواهد کرد.

جمشیدی‌راد بیان کرد: درس این همایش به ما این است که دعا، نیایش و نماز در یک جلسه خلاصه نمی‌شود لذا باید با تمام وجود اهمیت نماز را درک کنیم.

وی ادامه داد: امسال سال فرهنگ است اما وقتی وارد سال جدید شدیم به این معنی نیست که نباید کار فرهنگی کنیم لذا مسئولان مسئله فرهنگ را همواره در اولویت قرار دهند و برای این فرهنگ هرقدر هزینه شود باز هم سرمایه است. بزرگ‌ترین نقشی که مدیران فرهنگی و مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند این است که کاری کنیم تا تمام اقشار در فضای ملکوتی و معنوی سیر کنند.

جمشیدی راد گفت: به مسئولان فرهنگی و نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور پیشنهاد می‌کنم در هر استان خیرین فرهنگی را شناسایی کنند تا از ظرفیت آنان برای فعالیت‌های فرهنگی بهره بریم.

وی افزود: در مساجد دانشگاه‌های پیام‌نور نیز هیئت امنای دانشجویی ایجاد شود تا برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی را در نمازخانه‌ها اجرا و مسئولیت آن را به دانشجویان بسپاریم، اگر این فضا را برای دانشجویان ایجاد کنیم فرصت خوبی برای اهمیت دادن به نماز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر