شما اینجا هستید

سرخط خبرها » برخورداری ۱۸ شهر و روستای شهرستان دشتی از نعمت گاز
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از برخورداری ۱۸ شهر و روستای شهرستان دشتی از نعمت گاز خبر داد.
به گزارش صدای بندر، غلامعباس حسینی عصر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی در استان بوشهر از جمله مناطقی است که طی سال‌های اخیر با تلاش مجموعه شرکت گاز استان بوشهر، از رشد بسیار خوبی در زمینه توسعه گازرسانی برخوردار بوده است و هر روز بر تعداد خانوارهای برخوردار از گاز این شهرستان اضافه می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در ارتباط با روند توسعه گازرسانی در شهرستان دشتی، یادآور شد: خوشبختانه تاکنون با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته زمینه برخورداری ۴ شهر و ۱۴ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی فراهم شده است.

حسینی در ادامه افزود: شهرهای یادشده شامل خورموج، شنبه، کاکی و بادوله و روستاهای مذکور نیز علی آباد، چاوشی، وراوی، حیدری، باغ بهشت، حیدری و … است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: به منظور گازرسانی به شهرها و روستاهای یادشده ، بالغ بر ۳۸۴ کیلومتر شبکه اجرا شده است و از این میزان شبکه‌گذاری، بالغ بر ۲۵۸ کیلومتر در شهرها و ۱۲۶ کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

حسینی اضافه کرد: با گازدارشدن شهرهای نامبرده ، زمینه برخورداری۱۲ هزار و ۸۳۲ خانوار شهری و یک هزار و ۳۴۶ خانوار روستایی از گاز طبیعی فراهم می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتی ، تاکنون بالغ بر ۱۱ هزار و ۹ انشعاب نیز نصب شده است که این میزان به سرعت افزایش خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از تعاملات صورت گرفته با مسئولان ذیربط در راستای توسعه گازرسانی در اقصی نقاط استان، اظهار امیدواری کرد با تداوم روند موجود درآینده‌ای نزدیک شاهد گازدار شدن شهرها و روستاهای بیشتری در سطح استان باشیم.

گفتنی است، شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌های استان بوشهر است که در میانه استان قرار دارد و مرکز آن شهر خورموج است، این شهرستان از شمال به شهرستانهای دشتستان و تنگستان و از جنوب نیز به شهرستانهای دیر و جم منتهی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر