شما اینجا هستید

سرخط خبرها » واگذاری پلاژ بانوان در بوشهر به بخش خصوصی با شرایط خاص انجام شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: با واگذاری پلاژ بانوان به بخش خصوصی با شرایط خاص و پایبند بودن بخش خصوصی به تعهدات خود در این زمینه موافقیم.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، سید اسماعیل موسوی روز چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان افزود: پلاژ بانوان در ساحل بوشهر چندین ماه است که تعطیل است و باتوجه به نزدیک بودن نوروز باید فعالیت آن از سرگرفته شود.

وی با بیان اینکه استفاده ازاین پلاژ حق بانوان بوشهری است، تصریح کرد: باتوجه به محدودیت استفاده بانوان از ساحل، رفع مشکلات و فعال سازی پلاژ تا پیش از نوروز بجد پیگیری شود.

موسوی با تاکید بر الزام اجرای طرح آموزش مشاوره خانواده پیش از ازدواج و طلاق در سطح استان بوشهر گفت: اجرای این طرح در شهرستان دشتستان نتایج و ثمرات خوبی داشته است و در شهرستان دشتی نیز به تازگی اغاز شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به نقش مثبت انجام مشاورهای پیش از ازدواج و همچنین پیش از طلاق در توانمندسازی زوجین و کاهش آمار طلاق، اجرای این طرح در تمام نقاط استان ضروری است.

موسوی اضافه کرد: قصد بحرانی جلوه دادن شرایط طلاق را در استان نداریم اما داریم به آن سمت و سو می رویم بنابراین این امر باید با حساسیت و جدیت در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به برنامه های گرامیداشت روز بوشهر گفت: باتوجه به همزمانی هفته بزرگداشت بوشهر و دهه فاطمیه، رعایت شئونات اسلامی در اجرای ویژه برنامه های روز و هفته بوشهر مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخاب بوشهر بعنوان یکی از پنج شهر در انتخاب شهر پایتخت کتاب یادآور شد: قرار گرفتن بوشهر در ردیف این پنج شهر اهمیت زیادی دارد و امیدواریم بوشهر به عنوان گزینه نهایی شهر پایتخت کتاب کشور معرفی شود.

وی با تاکید بر ایجاد یک شهر کتاب در مرکز استان گفت: دستگاه های اجرایی با همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب انعقاد تفاهم نامه در این زمینه حمایت ها و همکاری های لازم را داشته باشند.ک/۲

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر