شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اختصاص اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای فاقد دهیاری در دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم گفت: امسال برای نخستین‌بار سهم اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری به صورت مستقیم اختصاص یافته و به حساب آنها واریز می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد طاهری صبح امروز در نشست با اعضای کمیته فنی و عمرانی بخش امام حسن ضمن استقبال از چنین نشست‌هایی اظهار داشت: این نشست با هدف دریافت آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها، تخصیص‌ها و بررسی موانع و مشکلات دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌ها در بخش امام حسن است که ما را از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی بخش مطلع می‌کند.
طاهری تصریح کرد: مصوبات سفر استاندار به بخش امام حسن که تحت عنوان سلسله سفرهای هم‌اندیشی توسعه بخش‌های مستقل شهرستان‌های استان برای نخستین‌بار در بخش امام حسن صورت گرفت در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: امسال برای نخستین‌بار سهم اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری به صورت مستقیم اختصاص یافته و به حساب آنها واریز می‌شود. اعتبارات مذکور با تعامل بین‌بخشی و با محوریت بخشدار و با درایت لازم در راستای توسعه عمران روستایی در حوزه‌های مختلف عمرانی هزینه شده و شاهد رشد و توسعه روستاهای بخش و شهرستان خواهیم بود.
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم با تاکید بر شکل‌گیری تعاونی دهیاران، این تعاونی را بازوی مسکن و شهرسازی در جذب، تخصیص و محاسبات دانست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر