شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دغدغه جامعه بوشهر موسیقی نیست
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر، گفت: مسئولان مشکلات و دغدغه‌های اساسی جوانان را بشناسند و آنها را برطرف کنند زیرا دغدغه جامعه بوشهر موسیقی نیست.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا فکوری صبح امروز در نشست با نخبگان جوان شهر بوشهر، با اشاره به اینکه موسیقی حرام تزلزل و نفاق را در جامعه ایجاد و تقویت می‌کند، اظهار داشت: کشور باید با این نوع فرهنگ پیشرونده باید مقاومت کند.

وی با تاکید بر اینکه آدرس غلط به جوانان ندهیم زیرا نیاز واقعی آنها موسیقی نیست، اظهار کرد: مشکل ازدواج، اشتغال، مسکن، تحصیل علم و امکانات ورزشی از مشکلات اصلی جوان جامعه ماست و کشاندن این قشر از جامعه به سمت موسیقی آنها را از مطالبات اصلی دور می‌کند.

رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر با بیان اینکه بنا نیست در مقابل برخی از مسائل سکوت کنیم، افزود: روحانیون و کسانی که دلشان برای دینشان می‌تپد باید جوانان را نسبت به این مسائل هوشیار کنند.

فکوری گفت: بحث و مشکل اصلی موسیقی نیست شاید موسیقی مسئله ثانویه باشد، مشکل ما جریانی است که جوانان ما را به سوی تخییر خمسه موسیقی می‌شکاند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید مسائل و مشکلات اقتصادی و اختلاس فریاد کنند، اضافه کرد: موسیقی مشکلی نیست که جوانان آن را مطالبه اصلی خود قرار دهند.

رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر با بیان اینکه چرا نمی‌گویند جوانان مشکلات اقتصادی و مسکن خود را مطالبه کنند، خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی را به جوانان نمی‌گوییم و از آنها نمی خواهیم تا آن مشکلات را مطالبه کنند.

فکوری با تاکید بر اینکه در مطالبه‌گری جوانان آدرس غلط به آنها ندهیم، تصریح کرد: مسئولان مشکلات و دغدغه‌های اساسی جوانان را بشناسند و آنها را برطرف کنند زیرا دغدغه جامعه بوشهر موسیقی نیست.

وی با اشاره به جریانات پیش آمده در ۱۲ دی‌ماه ۹۳ در خصوص کنسرت موسیقی، افزود: همه هشدارها و تذکرات داده شد و دست جوانان جایی بند نبود و مجبور شدند جلوی سالن آوینی اجتماع کنند.

رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر مرکز استان بوشهر تاکید کرد: مشکل ما محسن شریفیان نیست بلکه مشکل ما با جریانی است که جامعه را به سوی انحراف می‌کشاند.

فکوری با بیان اینکه طی تماسی از شریفیان از برگزاری کنسرت برای پرستاران در بوشهر تشکر کردم، اظهار کرد: کسانی که دغدغه دین، انقلاب و نظام دارند نباید برای دفاع از آن منتظر مسئولین بمانند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر