شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ضرورت حمایت نهادهای فرهنگی از هنرمندان شاخص شهرستان دشتی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی: هنرمندان شاخص دشتی باید مورد حمایت قرار بگیرند و نهادهای فرهنگی و اجرایی باید امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار چنین هنرمندانی قرار دهند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد کاشفی صبح امروز در آیین تجلیل از هنرمندان بسیجی دشتی با اشاره به موفقیت‌های زوج هنرمند بسیجی سید عطاحسینی و طوبی شیرکانی گفت: هنر تجلی مهم‌ترین نیاز بشر در بهترین وسیله یا شکل است.

کاشفی افزود: هنر متعالی زاییده احساس انسانی هنرمند است و در تاریخ هنر ایران به ویژه از زمان آمدن اسلام هنر با فضیلت همراه بوده است. شهرستان دشتی همیشه به خود بالیده است که دارای هنرمندانی از جنس تعهد بوده که در تمام مسائل انقلاب و مظلومیت جهان اسلام ساکت نبوده‌اند. کانون بسیج هنرمندان وظیفه خود می‌داند در راستای ارج‌گذاری از مقام هنرمندان از هنرمندان متعهد و فعال در حوزه ایثار و انقلاب تجلیل کند.

وی خاطرنشان کرد: سید عطاحسینی در عرصه موسیقی و طوبی شیرکانی در عرصه نمایش زوج افتخار آفرینی برای شهرستان دشتی هستند و نزدیک به دو دهه است که در امر آموزش و اجرای برنامه‌های هنری فعال هستند و در رونق هنر در این شهرستان موثر بوده‌اند.

کاشفی تصریح کرد: این هنرمندان شاخص باید مورد حمایت قرار بگیرند و نهادهای فرهنگی و اجرایی باید امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار چنین هنرمندانی قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر