شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تدوین سند تدبیر و توسعه شهرستان دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: سند تدبیر و توسعه شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی در حال تدوین است که در این راه گام‌های مثبتی در شهرستان و استان برداشته شده و باید نقاط ضعف، قوت شناسایی و ارزیابی شود.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، کریم علی حسنی صبح امروز در نشست توسعه شهرستان دیلم با تاکید بر مشارکت دستگاه‌ها و ادارات دولتی، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در عرصه‌های سرمایه‌گذاری و تدوین سند راهبردی در شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های ادارات باید در قالب هسته‌های کلیدی و براساس نقاط قوت و ضعف را تهیه و به کارگروه ارائه دهند.

وی افزود: سند تدبیر و توسعه شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی در حال تدوین است که در این راه گام‌های مثبتی در شهرستان و استان برداشته شده و باید نقاط ضعف، قوت شناسایی و ارزیابی شود.

محمد طاهری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت برنامه‌ریزی و روش‌های جدید آن، سند تدبیر توسعه شهرستان با محوریت مشکلات اساسی توسعه و راهکارهای حل این مشکلات و حرکت به سمت توسعه توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان براساس دستورالعمل استانی تهیه و تا آخر فروردین ماه جاری به دبیرخانه ارسال شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر