شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جشنواره ملی دانایی خلیج فارس درفهرست برنامه های سالانه وزارت نفت قرار گرفت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر و دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس گفت: با تلاشهای صورت گرفته دراین پارک و دستور وزیر نفت، برگزاری جشنواره ملی دانایی خلیج فارس درفهرست برنامه های سالانه این وزارتخانه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر رضا آذین روز دوشنبه افزود: براین اساس به نفر اول این جشنواره تندیس و مدال نخبگی صنعت نفت اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: حمایت رسمی وزارت نفت از این جشنواره با وجود جشنواره های متعددی که در حوزه نفت و انرژی برگزار می شود نشان از اعتبار و سطح بالای جشنواره ملی دانایی خلیج فارس است.

دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ادامه داد: جشنواره امسال به یاد شهید برجسته صنعت نفت کشور، شهید تندگویان برگزار خواهد شد و از مقام شامخ این شهید والامقام به صورت ویژه تجلیل می شود.

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر، این بنیاد را یکی ازحامیان رسمی جشنواره ملی دانایی خلیج فارس عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان، این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای نخبگانی شناسایی شده و نفرات برگزیده آن تحت پوشش حمایت های بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند گرفت.

آذین، یکی دیگر از نقاط عطف جشنواره امسال را ارزیابی اختراعات شرکت کننده در جشنواره توسط بنیاد ملی نخبگان بیان کرد و افزود: در جشنواره امسال ۱۵۱ طرح شرکت دارند که از بین آنها ۶۵ طرح دارای گواهی ثبت اختراع هستند و با رایزنی های صورت گرفته، قرار است در روز اختتامیه جشنواره این اختراعات مورد ارزیابی داوران بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرد و در صورت کسب امتیازات لازم از تسهیلات سطح ۳ بنیاد نخبگان بهره مند شوند.

وی به تغییر تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: به دلیل همزمانی برگزاری پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس و چهارمین همایش ملی توسعه دانایی محور، تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره به ۸ و ۹ اردیبهشت ماه تغییر کرد.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر