شما اینجا هستید

سرخط خبرها » هزار میلیارد ریال اعتبارعمرانی پارسال به استان بوشهر اختصاص یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: درسال گذشته ۱۱هزارمیلیارد ریال اعبتار در فصول و منابع مختلف برای اجرای یکهزار و۵۲۶ پروژه عمرانی در این استان اختصاص یافت.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، سید محمد حسن باستی روز دوشنبه درجریان بازدید از پروژه های عمران شهری شهرداری های دشتستان افزود: ازاین میزان اعتبارعمرانی استان بوشهر درسال گذشته سه هزارو ۸۵۰ میلیارد ریال به حوزه عمران شهری شهرهای این استان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: همچنین از محل سفر استانی ۲۳ و ۲۴ دیماه سال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر ۱۲هزار میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته که درمدت سه سال تخصیص خواهد یافت.

باستی ادامه داد: با توجه به این که ۷۰ درصد از جمعیت استان بوشهر درشهرها سکونت دارند، اجرای پروژه های عمران شهری هم می تواند باعث ارائه خدمات اجتماعی به مردم شود و هم می تواند یک معضل شهری را برطرف و محیطی با طراوت برای جامعه ایجاد کند.

وی بیان کرد: اعتبار تخصیصی درحوزه عمران شهری برای اجرای ۴۵۰ پروژه در۳۷ شهر استان بوشهر تعریف شده است که این میزان اعتبار دراین سالها بی سابقه بوده است.

باستی گفت: درسال جاری نیز پروژه های خوبی درحوزه عمران شهری اجرا خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: در طرح بازدید دوره ای از پروژه های عمران شهری استان بوشهر امروز چهار پروژه درشهرهای وحدتیه، سعدآباد، شبانکاره و آبپخش در شهرستان دشتستان مورد بازدید قرار گرفت و روند اجرای پروژه ها بررسی شد.

سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری بوشهر افزود: دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه ها تصمیم های خوبی برای توسعه عمران شهری این شهرها اتخاد شد.

باستی اضافه کرد: دراین شهرها درحوزه عمران شهری قدم های خوبی برداشته شد و با حمایتی که درسال گذشته از شهرهای استان به عمل آمد امروز شاهد بهره برداری از یک سری از پروژه ها بودیم که باعث رضایتمندی مردم شد.

وی یادآورشد: بازدید از روند اجرای پروژه ها درسال جاری ادامه خواهد یافت و دراین ارتباط نیز شهردارانی که فعالیت بیشتری داشته باشند و پروژهای بیشتری را اجرایی کنند مورد توجه وحمایت ویژه قرار می گیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر