شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مقبره رئیسعلی دلواری در نجف اشرف بازسازی می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: این ستاد از زمان شروع بکار در استان بوشهر فعالیت همه جانبه‌ای در عرصه‌های بازسازی عتبات عالیات داشته و اکنون بازسازی مقبره رئیسعلی دلواری در نجف اشرف در دستور کار دارد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، عبدالرضا مطاف در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر نقش مهم و ویژه‌ای در بازسازی ضریح خیمه‌گاه دارند اظهار داشت: ضریح خیمه‌گاه برای بازسازی از سال ۱۳۹۲ به استان بوشهر منتقل شد که مردم در ابعاد گوناگون مالی و معنوی مشارکت همه جانبه‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ضریح خیمه‌گاه در بوشهر مراحل پایانی ساخت آن طی می‌‌کند گفت: مردم در ساخت این ضریح کمک‌های نقدی و غیر نقدی فراوانی داشته‌اند که اکنن مراحل پایانی ساخت در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با قدردانی از حمایت‌های استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم در حمایت مردم و مسئولان از ساخت طرح‌های مختلف عتبات عالیات انتظار داریم پروژه دیگری برای ساخت به بوشهر معرفی شود.

وی، اظهار داشت: مردم مومن و متدین استان بوشهر همواره در کمک به عتبات عالیات نقش موثری داشته‌اند و در ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز همراهی ارزشمندی داشتند.

مطاف افزود: استاندار بوشهر و سایر مدیران استان نیز همکاری بسیار خوبی با این ستاد دارند و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر، از بازسازی مقبره شهید رئیسعلی دلواری خبر داد و تصریح کرد: شهید رئیسعلی دلواری از سرداران مبارزه با استعمار و استکبار است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقبره این شهید والامقام که در نجف اشرف قرار دارد بازسازی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر