شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۳۰ کانون فرهنگی کمیته امداد برای اوقات فراغت تابستانه فعال می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر_سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهرگفت : در راستای ساماندهی اوقات فراغت خانواده های تحت حمایت ، ۱۱ کانون موقت تابستانه و ۱۹ کانون پیروان ولایت این نهاد در سراسر استان فعال می شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا ،احمد لطفی چهارشنبه در اولین نشست ستاد ساماندهی با موضوع اوقات فراغت در استانداری بوشهر افزود : در این کانون ها برنامه های متنوعی درباره مهارت های زندگی ، سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن شعار امسال مقام معظم رهبری’ دولت و ملّت، همدلی و هم زبانی’ به دانش آموزان ، دانشجویان ، دختران بازمانده از تحصیل آموزش داده می شود .

وی با اشاره به جایگاه این نهاد در سطح استان و کشور اضافه کرد : در سال گذشته در ارزیابی توسط مجموعه استانی کمیته امداد استان بوشهر موفق به اخذ رتبه برتر در زمینه اوقات فراغت در سطح ادارات استان و مقام برتر در سطح کمیته های امداد کشور در زمینه برگزاری اردوهای درون و برون استانی شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهر تصریح کرد : نکته اساسی در برنامه ریزی سال جاری این نهاد برای پر کردن اوقات فراغت خانواده های تحت حمایت، استفاده از توان و ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی و کیفی برگزار کردن این برنامه ها متناسب با نیازهای گروه های هدف است .

وی با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه ساماندهی اوقات فراغت در سال گذشته گفت: در سه بخش اردوهای استانی و منطقه ای ، جشنواره ها و کانون های موقت و دائمی پیروان ولایت در مجموع ۳ هزار و ۵۲۱ نفر شرکت کردند که برای این تعداد ۶ میلیارد ریال هزینه شده است .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهریادآور شد : در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی و روزمرگی همسو نیست، بلکه فراغت فرصت دوباره ای برای تلاش و فعالیت های فکری و جوشش شناخت و بینش است .

وی یادآور شد: یکی از اهداف مهمی که در برنامه های اوقات فراغت این نهاد دنبال می شود شناسایی و شکوفایی استعدادهای درخشان جوانان و نوجوانانی است که در اجرای طرح غنی سازی اوقات به دست می آید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر