شما اینجا هستید

سرخط خبرها » شبکه نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل- ۴G/LTE در عسلویه راه اندازی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- شبکه نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل ۴G/LTE روز چهارشنبه در عسلویه بصورت رسمی راه اندازی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا مدیرکل پروژه ایرانسل در نشست خبری با خبرنگاران در سالن همایش های خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: سرعت نسل چهارم اینترنت همراه ۲۰ برابر سرعت نسل سوم اینترنت همراه است.

وی در خصوص دامنه و محدوده تحت پوشش این شبکه گفت: با راه اندازی این شبکه ، علاوه بر عسلویه ، شهرهای نخل تقی و سیراف از شهرستان های عسلویه و کنگان نیز از نسل چهارم اینترنت همراه بهره مند می شوند.

محمدرضا منصوری گفت: با توجه به حضور صنعت در این شهرستان با تعاملی که با منطقه ویژه انرژی پارس صورت گرفته ، مشکل ارتباطی شرکت های مستقر در منطقه برطرف خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵۸ نماینده فروش شبکه ایرانسل در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد ۸ نمایندگی فروش در عسلویه است.

مدیرکل پروژه ایرانسل گفت: تا پایان سال جاری تمام نقاط استان بوشهر از نسل سوم اینترنت همراه (G3) توسط شرکت ایرانسل بهره مند می شود و تلاش خواهد شد نسل چهارم اینترنت همراه در سراسر استان بوشهر ظرف سال های آتی راه اندازی شود.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ایرانسل نیز گفت: راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه توسط شرکت ایرانسل ، گامی محکم در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

مهندس وحید اشرفی ، اشاعه فرهنگ اسلامی – ایرانی ، ارتقای فرهنگ جامعه – عاملی مهم برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و بسترسازی برای تحقق عدالت اجتماعی (با نگاه عادلانه در راه اندازی شبکه های اینترنت همراه در شهرها و روستاها ) را از نکات مثبت در خصوص اینترنت پهن باند ایرانسل عنوان کرد.

در ادامه مدیرکل کسب و کار شرکت ایرانسل نیز به بیان راهکارها و خدمات سازمانی ایرانسل پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر