شما اینجا هستید

سرخط خبرها » همه دهیاری‌های دشتی ساختمان دارند/ احداث پارک در روستاها
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- بخشدار مرکزی دشتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ دهیاری در این بخش وجود دارند، گفت: هم اکنون تمامی دهیاران بخش مرکزی دارای فضای فیزیکی اداری هستند.
به گزارش صدای بندر، احسان رزمی نیا بعد از ظهر چهارشنبه در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه باید برای بخش مرکزی نقشه راه مشخص کنیم، اظهار داشت: همه روستاها این بخش باید دارای شناسامه باشند و مصوبات شوراها بعد از تائید بخشداری قابلیت اجرا دارند.

وی افزود: دولت تدبیر وامید همواره توجه ویژه‌ای به روستاها دارد و رئیس جمهور در جلسات مختلف بر عمران و آبادی در روستاها تاکید دارد.

رزمی‌نیا ادامه داد: در راستای نگاه دولت فرماندار شهرستان نیز در سال گذشته ۲۸۰ میلیارد ریال به عمران روستایی شهرستان اختصاص داد که معادل ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی دشتی است.

وی بر درآمد زایی دهیاران تاکید کرد وگفت: دهیاران نباید تنها به اعتبارات دولت اکتفا کنند بلکه باید بتوانند درآمد زدایی نمایند و در روستای خودشان اشتغال‌زایی کنند.

رزمی نیا یادآور شد: بخش مرکزی دارای ۲۶ روستا است که دارای ۱۷ دهیاری هستند و هم اکنون تمامی دهیاران بخش مرکزی دارای فضای فیزیکی اداری هستند.

بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه ساختمان دهیاری در روستاهای چاوشی، کلل و بحیری در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن ۵۰ درصد است و بالغ بر سه میلیاردو۳۰۰ میلیون ریال هزینه خواهد شد.

وی به اقدامات صورت گرفته در روستاها نیز اشاره و بیان کرد: آسفالت و مخلوط ریزی در هفت روستای این بخش با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد ریال توسط دهیاران در روستاها انجام شده است.

احسان رزمی‌نیا یادآور شد: زمین برای احداث پارک در ۸۵ درصد روستاها مشخص شده و هم اکنون ۹۰ درصد روستاهای بخش مرکزی دشتی دارای وسایل و تجهیزات پارک هستند.

وی احداث برج نوری، روشنایی معابر روستا، ماشین‌های حمل زباله، تابلو معابر و پایه بنر در روستاها از دیگر اقدامات عنوان کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر