شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کشف برنج قاچاق و مواد مخدر دردشتستان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: چهار محموله برنج قاچاق به ارزش سه میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال و بیش از هشت کیلو گرم تریاک دراین شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش صدای بندر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان روز یکشنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران این فرماندهی این محموله های قاچاق به میزان ۹ هزارو ۲۷۲ کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج درحین بازرسی و کنترل وسائط نقلیه عبوری دریکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان از چهار دستگاه تریلر کشف کردند.

وی بیان کرد: کالاهای قاچاق مکشوفه به همراه متهمان و وسائط نقلیه توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان منتقل شدند.

انصاری بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را سه میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: دراین ارتباط چهار نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

انصاری گفت: همچنین ماموران انتظامی پاسگاه روستای زیارت دشتستان پس از اطلاع از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دراین منطقه بلافاصله درصحنه حاضر و امنیت لازم را در محل وقوع حادثه برقرار کردند.

وی افزود: خودروی یاد شده براثر واژگونی دچار آتش سوزی و راننده و سرنشین آن به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده بودند.

انصاری اضافه کرد: با توجه به مشکوک بودن وضعیت خودرو ماموران پاسگاه زیارت با همکاری نیروهای مبارزه با مواد مخدر دشتستان بررسی های دقیق تری درمحل وقوع حادثه انجام دادند.

وی یادآورشد : در این بررسی ها، هفت بسته لفافه پیچی شده به میزان هشت کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در زیر صندلی خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان شاهراه رتباطی استان بوشهر با مرکز کشور و استان های همجوار است.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر