شما اینجا هستید

اخبار » رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر معرفی شد
گروه : اخبار

صدای بندر- با ابلاغ مدیرعامل سازمان خبرگزاری خبرگزاری جمهوری اسلامی، اکبر اقبال مجرد به عنوان رییس ایرنا دراستان بوشهر منصوب و روزیکشنبه درآیینی با حضور معاون خبر این سازمان معرفی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، در بخشی از حکم مدیرعامل ایرنا آمده است: اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات همه ارکان نظام بویژه دولت تدبیر و امید در توسعه همه جانبه و پایدار ایران اسلامی از مهمترین وظایف ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور است.

درمسیر انجام وظایف یاد شده، انعکاس مشکلات مردم در خروجی های سازمان، ایجاد فرصت نقد سازنده و تضارب دیدگاه ها در مسیر توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مورد توجه قرار گیرد.

برنامه ریزی برای تولید محصولات خبری کیفی، هدفمند، اثر گذارو تقویت سایت استانی در چارچوب اصل اعتدال و استقلال حرفه ای از اهم وظایفی است که باید مد نظر مسوولان ایرنا در استانها باشد.

دراین آیین از زحمات خدانظر خواجه رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان بوشهر تقدیر و اکبر اقبال مجرد به عنوان رییس جدید معرفی شد.

اکبر اقبال مجرد با بیش از ۱۸ سال سابقه خبری در خبرگزاری جمهوری اسلامی پیش از این خبرنگار مسوول و جانشین ایرنا مرکز بوشهر بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر