شما اینجا هستید

ویژه » رییس جدید دادگستری استان بوشهر معرفی شد
گروه : ویژه

صدای بندر:رئیس کل جدید دادگستری استان بوشهر گفت: می‌خواهم در امنیت مردم استان بوشهر شریک باشم چرا که بوشهری‌ها شایسته بهترین خدمت هستند.

به گزارش صدای بندر ؛علی جمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید خبر انتصابش به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: با تصمیم قوه قضائیه بنده به عنوان رئیس کل دادگستری استان بوشهر منصوب شدم و امیدوارم خدمتگذار خوبی برای این مردم باشم.

وی در ارتباط با سابقه حضورش در استان بوشهر با بیان اینکه بنده یک دانشگاهی هستم و از سال‌های گذشته ارتباطات دانشگاهی نزدیکی با دانشگاه‌های بوشهر داشتم در پاسخ به این سوال که با چه نیتی به استان بوشهر می‌آید، بیان داشت: بنده با این نیت که به مردم بوشهر کمک کنم به بوشهر می‌آیم تا در امنیت آنان شریک باشم چرا که بوشهری‌ها شایسته بهترین خدمت هستند.

رئیس کل جدید دادگستری استان بوشهر در پاسخ به سوالی در مورد اولویت کاری خود در بوشهر، بیان داشت: کمک در حفظ و برقراری یک امنیت پایدار که زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کند اولویت کاری من در بوشهر خواهد بود.

وی در مورد عملکرد بحرانی رئیس کل پیشین دادگستری استان بوشهر هم گفت: بحرانی از دوستان خوب و صمیمی بنده است و به عنوان یک نیروی توانمند و قابل اعتماد دستگاه قضا شناخته می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر