شما اینجا هستید

سرخط خبرها » صندوق توسعه کشاورزی استان بوشهر هشتمین صندوق در کشور است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر گفت: صندوق توسعه کشاورزی این استان هشتمین صندوق در بین استان های کشور از لحاظ اعتباراست.
ماندنی زنگویی دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر در اسفندماه سال ۸۶ با سرمایه ای بالغ بر دو میلیاردو ۳۵۰ میلیون ریال شروع به کار کرد.

وی افزود: امروز بعد از هفت سال سرمایه صندوق توسعه و حمایت از کشاورزان استان بوشهر به ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

زنگویی تعداد اعضاء این صندوق را در اول تشکیل صندوق ۱۹ تشکل عنوان کرد و افزود: این میزان امروز از ۱۹ تشکل به ۲۲۲ تشکل ارتقاء یافته است و استقبال بسیار خوبی از صندوق صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: سهم دولت در این صندوق ۴۸ درصد و سهم بخش خصوصی و کشاورزان نیز ۵۲ درصد می باشد .

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر بیان داشت: از محل سرمایه صندوق وام های مختلفی به کشاورزان و اعضاء پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته از محل سرمایه صندوق ۱۷۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف کشاورزی بویژه ایجاد زیرساخت های کشاورزی استان تسهیلات پرداخت شد.

زنگویی خاطر نشان کرد: صندوق توسعه کشاورزی استان بوشهر در ردیف هشتم صندوق توسعه است و دارای اعتبار بالایی است که منشاء خدمات ارزنده ای برای مردم استان می باشد.

وی پرداخت اعتبارات آبیاری تحت فشار به کشاورزان را از برنامه هایی توسعه صندوق کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر گفت: به کشاورزانی که آبیاری غرقابی را تبدیل به آبیاری تحت فشار کنند کمک های بلاعوض خوبی از سوی دولت پرداخت می شود.

وی ارائه تسهیلات به پرورش دهندگان میگو و همچنین تسهیلات برای تولید بذر در مناطق ارم و بوشکان را از دیگر خدمات این صندوق برشمرد.

زنگویی برنامه اصلی صندوق را افزایش سرمایه گذاری در صندوق عنوان کرد و افزود: برنامه اصلی صندوق افزایش سرمایه گذاری کشاورزان است که هر چقدر سرمایه صندوق افرایش یابد این صندوق می تواند منشاء خدمات بیشتری به کشاورزان باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر