شما اینجا هستید

سرخط خبرها » خانواده شهدای عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دشتی تجلیل شدند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- در آئینی با حضور فرماندار دشتی و جمعی از مسئولان شهرستان از خانواده معظم شهدای عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان علیرضا آریافر و اسدالله فقیه بر ضرورت تکریم از خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: شهرستان دشتی با تقدیم۲۳۱ شهید و ۶۵۰ جانباز به خوبی دین خود را به این انقلاب ادا کرده است.

وی بیان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و امام شهدا است و بر همه ما فرض است که از خانواده معظم شهدا تجلیل و تکریم کنیم.

مهرجو با بیان اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا توفیق الهی است، تصریح کرد: شهدای انقلاب با توکل به خدا و اقتدا به امام خود طاغوت زمان را سرنگون و زمینه حکومت دینی را فراهم کردند و نظامی را بنا نهادند که در شرایط موجود الگوی بسیاری از آزادگان دنیا است و نیز نمونه ای برای انقلاب در کشورهای اسلامی به شمار می رود.
فرماندار دشتی از همه مسئولان و به‌ویژه بنیاد شهید خواست به طور مرتب از خانواده های شهدا دیدار و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی سالاری استاندار و رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر از این خانواده‌ها تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر