شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیرکل بنیاد شهید بوشهر: ایجاد اشتغال فرزندان شهدا در اولویت است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت:امسال طبق قول استاندار بوشهر، اشتغالزایی فرزندان شهدا در فرصت های شغلی در سطح استان بوشهر در اولویت می باشد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حجت الاسلام ابراهیم تشکری در دیدار با خانواده دو تن از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان افزود: سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا جزء برنامه های اصلی و مهم دولت تدبیر و امید است.

وی بیان داشت: یکی از برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالای دفتر ریاست جمهوری با مشارکت استانداری ها و فرمانداری ها تجلیل از خانواده های شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد.

فرماندار دشتستان نیز گفت: شهدای ایران اسلامی از جایگاه بزرگ و رفیعی در جامعه برخوردارند.

ارسلان زارع بیان داشت: شهدا مایه افتخار ایران اسلامی هستند چرا که آنها در مسیر و راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای این نظام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی دشتستان نیز در گفت وگو با ایرنا ، بیان داشت :شهرستان دشتستان بیش از ۸۰ شهید از مجموعه نیروی انتظامی را در راه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نثار انقلاب کرده است.

سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: شهدای انتظامی حق بزرگی بر گردن امنیت و آسایش ملت دارند.

مسئولین شهرستان ضمن دیدار با خانواده شهید استوار دوم احسان شهبازی و شهید ستوان دوم شهید سلیمان صابرزاده از خانواده آنها تجلیل کردند.

خانواده های شهدا نیز اشتغال فرزندانشان را یکی از مهمترین دغدغه زندگیشان بیان کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر