شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۶۵ درصد مطالبات مال‌باختگان قرارداد مضاربه صوری بوشهر پرداخت می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۶۵درصد مطالبات مالباختگان مضاربه صوری بوشهر از طریق وجوه نقد، املاک و اموال منقول و غیرمنقول متهم پرداخت می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حیدر بحرانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهربا بیان اینکه تاکنون ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات مال باختگان قرارداد مضاربه صوری پرداخت شده است اظهار داشت: در اجرای مرحله نخست پرداخت مطالبات مال‌باختگان قرارداد مضاربه صوری بوشهر ۶۲۷ نفر ۳۰ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم در این پرونده اختلال در نظام اقتصادی ۱۲۲ میلیارد تومان است تصریح کرد: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر درگیر این پرونده هستند که مشکلات اقتصادی فراوانی برای آنان به بار آورده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون یک ششم مبلغ طلبی خود به حدود ۱۰ درصد شاکیان این پرونده پرداخت شده گفت: از دو هفته آینده روند پرداخت مطالبات مردم در این پرونده از سرگرفته می‌شود.

بحرانی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مطالبات مال‌باختگان قرارداد مضاربه صوری بوشهر پرداخت می‌شود تصریح کرد: با توجه به اموال و وجه نقد بدست آمده از متهم پیش بینی می‌شود ۶۵درصد مطالبات مالباختگان قابل پرداخت باشد.

وی با اشاره به اینکه پدیده زمین خواری در استان بوشهر افزود: تاکنون مواردی که به دستگاه قضا ارجاع داده شده است توسط شورای دفاع از حقوق بیت المال برخورد شده است و در جزیره شیف شهرستان بوشهر نیزیک موضوع پدیده زمین خواری در ابعاد وسیع درحال شکل گیری بود که مراحل رسیدگی و مقابله با این پدیده در دستور کارقضا قرار گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر