شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بانوان بوشهری از طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت بهره‌مند شوند‌
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: وزارت نفت بگونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بانوان از طرح‌های توسعه‌ای پیرامون حوزه نفت در استان بوشهر بهره‌مند شوند.
صدای بندر، فاطمه دهقانی ظهر امروز در نشست بانوان فرهیخته استان بوشهر با تاکید بر پوشش متوازن در حو زه نفت اظهار داشت: صنعت نفت با توجه به برنامه‌هایی که در برنامه‌های توسعه‌ای استان بوشهر اجرا کرده نتوانسته همه حوزه‌ها را پوشش دهد و توسعه‌ای متوازن در منطقه ایجاد کند.

وی با تاکید بر بهره‌مند‌‌شدن بانوان از طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت افزود: بیشتر برنامه‌هایی که وزارت نفت در استان دارد برای بانوان شاغل در این صنعت است و سایر بانوان منطقه سهمی از این برنامه‌ها ندارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: وزارت نفت بگونه‌ای برنامه‌ریزی کند که طرح‌های توسعه‌ای همه مناطق پیرامون حوزه نفت را پوشش دهد تا بانوان ساکن دراین منطقه نیز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

دهقانی اظهار کرد: باتوجه به نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان و احترامی که برای حضور و مشارکت این قشر در عرصه های مختلف قائل است، رفع دغدغه‌های اجتماعی، اقتصادی و رفاهی بانوان می‌تواند زمینه مشارکت آنان در سایر عرصه‌ها را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: باتوجه به حضور صنعت نفت در استان بوشهر، بدون شک این صنعت می‌تواند نقش قابل توجهی در تحقق این امر ایفا کند.
منبع:خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر