شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دانشکده هنر و معماری بوشهر مهر ماه ۹۴راه اندازی می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر ـ معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مرمت دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر تا مهر ماه ۹۴ به پایان رسیده و این دانشکده راه اندازی می شود.
محمدحسن باستی، ظهر چهارشنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه در دست ساخت دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: عملیات اجرایی این دانشکده از سال گذشته آغاز شده و شرایط متفاوتی با سایر پروژه های معماری استان دارد.

وی ادامه داد: با نگاه اولویت دار و با اهمیتی که استان بوشهر نسبت به دانشکده هنر و معماری داشته، ساختمانی واقع در محله قدیمی شیخ سعدون بوشهر در مرکز شهر به عنوان مکان دانشکده معماری بوشهر انتخاب شده است و از آنجا که این ساختمان نیاز به مرمت داشت، بازسازی آن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: اساس مرمت و بازسازی این بنا، این بوده که سبک سنتی آن حفظ شود و همین امر باعث پیچیدگی شرایط کار شده است.

هزینه ۱۰میلیارد تومانی مرمت دانشکده هنر و معماری بوشهر

باستی ادامه داد: این بنا در کل هفت هزار متر مربع مساحت دارد که چهار هزار متر مربع آن در فاز نخست به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تا کنون هفت میلیارد تومان برای مرمت ساختمان دانشکده هنر و معمار بوشهر هزینه شده و تقریبا سه میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن، اعتبار نیاز است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، پیشرفت فیزیکی این دانشکده را در حال حاضر ۸۵ درصد ذکر کرد و بیان داشت: افق بهره برداری از این طرح، چهار ماهه است و با تامین بخشی از اعتبار طرح امیدواریم در مهر ماه سال آینده این دانشکده، راه اندازی شده و پذیرای دانشجویان باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر