شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حل مشکلات آموزش وپرورش با همدلی وهمزبانی امکان پذیر است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تنها با همدلی و همزبانی آحاد جامعه و بخش های اجرایی مختلف می توان بر مشکلات این نهاد غلبه کرد.

به گزارش صدای بندر، علیمراد کرمی روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روزمعلم درجمع خبرنگاران افزود: اجرای نقش مطلوب معلمان منوط به تعامل وهمکاری همه دستگاه ها، ارگان ها، نهادها و خانواده ها با آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات آموزش و پرورش همه دستگاه ها با تمام ظرفیت باید درکنار آموزش و پرورش باشند تا دستگاه تعلیم و تربیت بتواند به وظیفه خطیر خود عمل کند.

کرمی یادآورشد: همراهی دولت تدبیروامید و مجلس شورای اسلامی باعث افزایش ۲۳درصدی اعتبارات وزارت آموزش و پرورش شد که این نقطه امیدی برای بهبود شرایط برای معلمان است.

وی گفت: امیدواریم با تعامل مثبت بین دولت و مجلس به آموزش و پرورش توجه لازم صورت گیرد تا ما و همه مسوولان شرمنده معلمان و معلمان نیز شرمنده خانواده های خود نباشند.

کرمی اضافه کرد: اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر در سال قبل ۱۰۰ میلیارد ریال بود که بطور کامل تخصیص یافت و این نشان از توجه استاندار و مسوولان این استان برای حل مشکلات آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: معلمان یکی از شاخص ترین اقشار جامعه در حفاظت از کشور و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی است تا یک بار دیگر بر نقش معلمان تأکید و تلاش های آنان را پاس بداریم.

کرمی ادامه داد: هفته معلم برای معلمان فرصت بازنگری نقش حساس خود به وجود می آید تا برای ارتقای این نقش باز اندیشی کنند.

وی با بیان این که ۱۴ هزار و ۱۵۶ معلم در استان بوشهر وجود دارد، گفت: آموزش و پرورش تأثیرگذارترین نهاد در فرهنگ، سیاست، اقتصاد، روابط و مناسبات اجتماعی است از این رو همیشه کانون توجه بوده است.

وی افزود: ساخت ۴۱۲ فضای آموزشی با مشارکت خیرین نیک اندیش یکی از جلوه های این تعامل و همکاری سازنده است.

کرمی گفت: ۱۱۱ معلم شهید ، ۴۷۱شهید دانش آموز، هزار و ۸۰۰ معلم جانباز و ۴۵۰ معلم آزاده در استان بوشهر وجود دارد.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر