شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مانور زلزله ، تخلیه ایمن و اسکان اضطراری در دشتستان برگزار شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مانور زلزله ،تخلیه ایمن و اسکان اضطراری روز چهارشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در بیمارستان مهر برازجان برگزار شد.

به گزارش صدای بندربه نقل از ایرنا، در پی وقوع زلزله فرضی در محدوده شهر برازجان و اعلام وقوع این حادثه در بیمارستان مهر برازجان نیروهای امدادی ،پزشکی و فوریت های اورژانسی در محل حادثه حضور یافتند.

در این حادثه نیروهای امدادی و فوریت های پزشکی بیماران و حادثه دیدگان را از بیمارستان خارج کردند.

حادثه دیدگان و بیماران با کمک نیروهای امدادی و اورژانس های ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان صحرایی در جوار بیمارستان جهت مداوا و درمان و اسکان اضطراری اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر دشتستان در گفت وگو با ایرنا گفت: در این مانور ۲۰ امدادگرهلال احمر،۳۰ پرستارو کادر درمانی و پنج پزشک حضور داشتند.

جواد بازدارافزود:این مانور وعملیات با همکاری عوامل بیمارستان مهر برازجان انجام گرفت و در راستای کاهش ترس و اضطراب بیماران از زلزله اقدام به تخلیه بخش زنان و نوزادان و برپایی بیمارستان صحرایی به ظرفیت پنج چادر در بخش های اورژانس ،نوزادان و زایشگاه شد.

یلدا دارابی رئیس بیمارستان مهر برازجان نیز گفت:در راستای آمادگی بیمارستان مهر برازجان در مقابله با بحران و حوادث طبیعی یک مکان و محلی در جوار بیمارستان به مساحت هزارو ۱۰۰ متر مربع با زیرسازی های لازم جهت اسکان اضطراری بیماران و فرود اضطراری اورژانس های هوایی پیش بینی و ایجاد شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر