شما اینجا هستید

اخبار » آیا شورای شهر گناوه منحل می شود؟
گروه : اخبار

صدای بندر: با ورود فرمانداری شهرستان گناوه به مشکلات پیش آمده شورا و اعلام تخلفات صورت گرفته در نحوه برگزاری جلسه شورا که با شکایت چهار نفر از اعضای شورای شهر صورت گرفته است وهمچنین اعلام رای کارگروه انطباق در خصوص مخالفت مصوبه شورا با موازین قانونی، عملا حیات شورای شهر گناوه در هاله ای از ابهام مانده است.
شورای شهر گناوه که پس از استیضاح یکباره شهردار پیشین در آستانه نوروز عملا فرصت سه ماهه خود را برای انتخاب شهردار جدید به دلایل نامعلومی از دست داده بود در آخرین روزهای فرصت سه ماهه خود به یکباره با رسانه ای نمودن تعداد زیادی کاندیدای تصدی پست شهرداری گناوه عملا خود را در باتلاقی گرفتار نمودند که به نظر می رسد با پایان یافتن فرصت قانونی انتخاب شهردار عملا بیرون آمدن از آن غیر ممکن است.
اعضای شورای شهر که به علت اختلافات داخلی دارای تعدد کاندیدا برای پست شهرداری شده بودند هرگز به یک انتخاب مشترک نرسیدند تا دراین میان با برگزاری جلسه انتخاب شهردار بدون تشریفات قانونی و با رای گیری مساله دار عملا همه راه ها را برای فرار از این موقعیت به روی خود ببندند.
حالا شورای دو دسته شده شهر گناوه که اعضایش نتوانستند برای انتخاب شهردار تصمیم مناسب و قانونی بگیرند، باید بنشیند تا برایش تصمیم بگبرند!
شورایی که در صورت تایید حکم کارگروه انطباق بر غیر قانونی بودن مصوبه اش به علت عدم انجام تشریفات برگزاری جلسه شورا (عدم ابلاغ زمان جلسه شورا برای انتخاب شهرداربه اعضای شورا در زمان قانونی ) انتخاب شهردار جدیدش ملغی و شورا باید برای انتخاب شهردار دوباره رای گیری کند. که البته با توجه به زمان قانونی سه ماهه عملا این امکان وجود ندارد!
حالا باید منتظر ماند که آیا پرونده شورای شهر گناوه به هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات ارجاع خواهد شد و آیا این هیات رای به انحلال شورا می دهد یا اتفاق دیگر خواهد افتاد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر