شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۶۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر واگذار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: از ۲۵ هزار و ۳۶۵ واحد مسکن مهر استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۸۷۷ واحد تحویل و ۶ هزار و ۳۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال واگذار می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، فرزاد رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه توسعه بزرگراه‌ها از اولویت برنامه‌های امسال این اداره کل است اظهار داشت: بزرگراه گناوه به دیلم با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد امسال تکمیل می‌شود تا مشکل ترافیک در این محور برطرف شود.

وی از اجرای بزرگراه دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: باند دوم محور دالکی به کنارتخته به عنوان راه شریانی استان بوشهر به استان فارس و مرکز کشور به مدت سه سال تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه محور بزرگراه برازجان به گناوه تکمیل می‌شود تصریح کرد: این محور بزرگ‌راهی دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است که با تخصیص اعتبارات لازم امسال بهره برداری می رسد.

رستمی حذف نقاط پرحادثه جاده‌ها، تجدید خط‌کشی محورهای استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و خاطرنشان کرد: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها و حفظ آنها به عنوان سرمایه‌ای ملی طرح‌های روکش آسفالت، حذف نقاط پرحادثه، تجدید خط‌کشی و طرح‌های راهداری امسال اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر تکمیل می‌شود گفت: مرحله نخست این ساختمان مهرماه امسال تکمیل و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به تکمیل طرح‌های مسکن مهر در استان بوشهر افزود: از ۲۵ هزار و ۳۶۵ واحد مسکن مهر این استان تاکنون ۱۸ هزار و ۸۷۷ واحد تحویل شده است.

رستمی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۳۴۶ واحدهای مسکن مهر استان بوشهر در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵هزار نفر ساخته شده‌ است تصریح کرد: امسال در شش‌هزار ۳۰۰ واحد مسکن مهر نیمه تمام تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر