شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کشفیات سوخت قاچاق در استان بوشهر ۱۱ درصد افزایش یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی سال جاری، کشفیات سوخت قاچاق در استان بوشهر ۱۱ درصد افزایش یافت.
سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولویت اصلی نیروی انتظامی بهبود شرایط امنیتی و افزایش احساس امنیت در جامعه است که این مهم با کاهش جرایم و افزایش کشفیات جرایم محقق می‌شود و تلاش‌های بسیار زیادی در این راستا صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در زمینه کاهش جرایم و انجام اقدامات پیشگیرانه طرح‌های خوبی اجرا شده است و در همه زمینه‌های وقوع جرایم شاهد روند کاهشی در سطح استان هستیم و در زمینه افزایش کشفیات نیز آمار خیلی خوبی را در اختیار داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به افزایش میزان کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز در استان بوشهر طی سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری نیز شاهد افزایش ۱۵ درصدی میزان کشفیات سلاح و مهمات در استان هستیم.

کشف ۱۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

وی به اجرای طرح‌های مختلف برای جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و قاچاق اشاره کرد و افزود: در مناطق آلوده تمرکز داریم و طرح‌های مختلفی برای کشف انواع قاچاق در این مناطق اجرا می شود.

سردار عباس‌زاده همچنین از کشف ۱۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سطح استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری میزان کشفیات سوخت قاچاق در استان حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان ساخت: از همه ظرفیت‌ها و توان خود برای بهبود وضعیت امنیتی در استان استفاده خواهیم کرد و فضا را برای مخلان امنیت و سوءاستفاده‌کنندگان نا امن می‌کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر