شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مراکز مشاوره برای خانواده های دانش آموزان راه اندازی شده است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – کارشناس برنامه ریزی وتوسعه مراکز مشاوره خانواده انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: مراکز مشاوره برای خانواده های دانش آموزان راه اندازی شده است.

به گزارش صدای بندر، روابط عمومی آموزش وپرورش بندرریگ به نقل از طهماسب رضایی نسب در بازدید از فضای مرکز مشاوره این اداره افزود: برآیند فعالیت های مراکز مشاوره به آموزش و پرورش برمی گردد و فعالیت های این مراکز برای سهولت بخشیدن به امر مهم تعلیم و تربیت است.

وی اضافه کرد: فضای آماده شده مرکز مشاوره این اداره فضای خوبی است اما باید با رنگ آمیزی و تغییرات جزیی، شادابی و طراوت بیشتری به آن داده شود.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همدلی خوبی درحوزه انجمن اولیا و مربیان در این استان و مناطق وجود دارد.

بهرام مغذی افزود: درسایه همدلی ایجادشده با تمام توان به مناطق کمک خواهیم کرد تا درهمه زمینه ها به پیشرفت های خوبی نایل شویم.

وی گفت: در حوزه انجمن اولیا و مربیان که یکی از حوزه های حیاتی آموزش و پرورش است، گام های بلندی برداشته شده تا زمینه لازم برای ارتقای آموزشی و پرورشی دانش آموزان استان بوشهر فراهم کنیم.

رییس اداره آموزش وپرورش منطقه بندرریگ گفت: انجمن اولیا ومربیان از اجزای اصلی و مهمترین ضلع مثلث طلایی آموزش و پرورش است.

فریدون فریدونی افزود: این اداره همه نیروی خود را بکار خواهد بست تا این مرکز مشاوره خانواده که برای تسهیل روند آموزش و پرورش راه اندازی شده است، فعالیت خود را هرچه زودتر آغاز کند.

دراین بازدید از فضا و امکانات مرکز مشاوره خانواده انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ سرکشی شد.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر