شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۲۰۰۰ هنرمند با حوزه هنری بوشهر همکاری دارند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: دو هزار هنرمند با حوزه هنری بوشهر همکاری دارند.
به گزارش صدای بندر، سید حسین سیدزاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری بوشهر پرداخت و اظهار داشت: آثار بسیار خوبی از سوی حوزه هنری در بخش‌های مختلف تولید شده است.

وی ادامه داد: دو هزار هنرمند فعال در حوزه هنری بوشهر شناسایی و بانک اطلاعاتی نیز از این هنرمندان تهیه شده و این افراد فعالیت و همکاری خوبی با حوزه هنری بوشهر دارند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: هرچند که دامنه فعالیت‌های حوزه هنری بوشهر در سطح مرکز استان تعریف شده است ولی در سطح دیگر شهرهای استان نیز برنامه‌های خوبی از جمله شب شعر را برگزار کرده و در آینده نیز برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها اعتماد خاصی به فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری بوشهر دارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها تمایل دارند که فرزندانشان در حوزه هنری به فعالیت بپردازند.

سیدزاده در ادامه به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای هنرمندان و هنرجویان اشاره کرد و افزود: آموزش‌های فیلم‌سازی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و … در قالب آموزشگاه‌های فعال حوزه هنری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین حوزه هنری و دیگر نهادهای فرهنگی استان بوشهر وجود دارد، گفت: حوزه هنری بوشهر یکی از استان‌های فعال در عرصه فیلم است و سال گذشته اولین فیلم بلند را در استان بوشهر تولید کردیم و امسال هم تلاش داریم که فیلم بلند در حوزه هنری ساخته شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر از برگزاری سالانه ۴۰ تا ۴۵ نمایشگاه مختلف در گالری سوره حوزه هنری بوشهر خبر داد و افزود: در زمینه دانشنامه استان بوشهر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و تاکنون ۵۳ جلد چاپ شده و هفت جلد نیز زیر چاپ است.
منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر