شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بوشهر افتتاح شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بوشهر افتتاح شد و به مدت ۹ روز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
به گزارش صدای بندر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسم افتتاح نمایشگاه پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت گفت: دیر اقدام کردن برای بارداری باعث از دست رفتن دوران طلایی برای درمان ناباروری خواهد شد.

علیرضا رئیسی اظهار داشت: میانگین فاصله زمانی تولد اولین فرزند بعد از ازدواج، بیش از سه سال و نیم است و این فاصله باعث می‌شود تا فرد در سن بالا باردار شود که باروری پرخطری را به همراه خواهد داشت.

وی یکی دیگر از مشکلات بارداری را فاصله زیاد فرزند اول با دوم دانست و افزود: این فاصله باعث می‌شود تعادل جمعیتی حفظ نشود.

رئیسی بیان کرد: روی آوردن جوانان نخبه و تحصیل کرده به تک فرزندی از دیگر مشکلات جمعیتی است که این شیوه باعث می شود جامعه از ژن های برتر و نخبه محروم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ارتباط با افتتاح نمایشگاه پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت گفت: این نمایشگاه در راستای ابلاغ سیاست های کلی جمعیت مقام معظم رهبری است.

علیرضا رئیسی با اشاره به پیشنهاد نامگذاری سی ام اردیبشهت به عنوان روز جمعیت از سوی وزیر بهداشت، اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی در خصوص جمعیت و خانواده برپا شده است و می بایست این فرهنگ از درون دانشگاه به جامعه انتقال یابد.

نمایشگاه پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت از ۳۰ اردیبهشت به مدت ۹ روز در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر