شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۲۵۴ جشن گلریزان آزادی زندانیان در کشور برگزار می‌شود

صدای بندر- معاون ستاد دیه کشور گفت: ۲۵۴جشن گلریزان آزادی زندانیان در کشور برگزار می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدعلی سیاری ظهر دوشنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر حضور بسیار خوبی در برنامه‌های کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته‌اند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان است و برای سال جاری ۲۴ جشن گلریزان در این استان برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند کمک بسیار خوبی به رفع مشکلات و گرفتاری‌های زندانیان باشد.

معاون ستاد دیه کشور از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری ۲۵۴ جشن گلریزان آزادی زندانیان در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۱۸۳ جشن گلریزان در سطح کشور برگزار شد.

وی با ابراز امیدواری برای بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده‌ها، افزود: شاهد حضور گسترده مسئولان در جشن‌های گلریزان در نقاط مختلف کشور هستیم که بیانگر همدلی مسئولان برای آزادی زندانیان است.

سیاری به نظر مراجع تقلیدی برای پرداخت سهم امام برای آزادی زندانیان اشاره کرد و گفت: پنج تن از مراجع عظام تقلید در این زمینه موافقت خود را با پرداخت بخشی از سهم امام برای آزادی زندانیان جریام غیر عمد اعلام کرده‌اند.

معاون ستاد دیه کشور گفت: آیات عظام مکارم شیرازی، سیستانی، گلپایگانی، وحید خراسانی و شبیری زنجانی اجازه داده‌اند که تا سقف پنج میلیون ریال از سهم امام را می‌توان برای این منظور استفاده کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر