شما اینجا هستید

اخبار » ملوانان لنج باری غرق شده در آبهای خلیج فارس نجات یافتند
گروه : اخبار

صدای بندر: رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کمک شناور ناجی ۹ و یدکش تندیس ۱۱ ملوانان موتور لنج باری غرق شده در آبهای خلیج فارس در نزدیکی بندر گناوه از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش صدای بندر؛ روز چهارشنبه به نقل از حسین طالب نژاد افزود: در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری که در مسیر دبی – آبادان در تردد بود با مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی و احتمال غرق شدن شناور، بلافاصله هماهنگی لازم انجام گرفت و شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.
وی با اشاره به این که پیام اضطرار مبنی بر امداد رسانی به لنج حادثه دیده روی کانال VHF-CH16 به طور متناوب پخش شد اضافه کرد: به دلیل شرایط اضطراری موتور لنج یادشده، یدکش تندیس ۱۱ که در منطقه حضور داشت به موقعیت اعزام و با رسیدن بموقع این یدکش خدمه لنج حادثه دیده از غرق شدن نجات یافته و تحویل شناور ناجی ۹ شدند.
رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: ملوانان نجات یافته، توسط شناور عملیاتی ناجی ۹ به ندر گناوه اعزام و دراسکله این بندر به مقام های مسوول تحویل شدند.
وی گفت: این موتور لنج باری به دلیل آبگرفتگی شدید در همان موقعیت غرق شد. منبع ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر