شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در بوشهر برگزار می‌شود

صدای بندر- همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده به مناسبت روز ازدواج در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ضمن تبریک پیشاپیش روز ازدواج گفت: به منظور گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده با حضور رضا ناظری کارشناس سیمای خانواده شبکه یک سیما روز چهارشنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۷ در محل مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از جوانان برای حضور در این همایش اضافه کرد: در این همایش که مخاطبین اصلی آن جوانان و زوجین جوان هستند، به مباحثی از قبیل شیوه‌های رسیدن به تفاهم، راه‌های دوام و ثبات زندگی و آموزش مهارت‌های زندگی پرداخته خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل بیان کرد: چنین همایشی در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد که شرکت در این همایش برای عموم رایگان است.

اعزام ۱۳۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد به مشهد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از اعزام ۱۳۰ دانش آموز دختر تحت حمایت به مشهد مقدس خبر داد.

احمد لطفی در جمع دانش آموزان اعزامی با اشاره به اینکه این اردوهای زیارتی در قالب طرح حج فقرا برگزار می‌شود، افزود: هزینه این اردوها از منابع کمک های خیرین است و ۵ سال است که این اردو ها در کمیته امداد به صورت فعال انجام می‌شود.

لطفی افزود: گروه‌های شرکت کننده در این اردوها را دانش آموزان نخبه و برتر ، فعالان برنامه های فرهنگی و معنوی کمیته امداد و زنان سرپرست خانوار هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر