شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » آثار طوفان در سطح شهر آب‌پخش رفع شد/ احداث ۴ پارک جدید

صدای بندر – شهردار آب‌پخش از رفع آثار طوفان در سطح این شهر خبر داد و گفت: رفع مشکلات طوفان در سطح شهر در سریع‌ترین زمان انجام شد.

حسین عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنجشنبه هفته پیش شاهد بروز یک طوفان در سطح استان بوشهر بودیم که باعث بروز خسارت‌های شدیدی به زیرساخت‌های شهری استان و شهر آب‌پخش شد.

وی، قطع درختان و همچنین ورود آسیب به معابر و زیرساخت‌های شهری را به عنوان بخشی از خسارت‌های طوفان عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای عملیاتی شهرداری از همان ابتدا در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و برای کمک به شهروندان وارد عمل شدند.

شهردار آب‌پخش اضافه کرد: از صبح دیروز نیز عملیات پاک‌سازی معابر و رفع مشکلات ایجاد شده بر اثر طوفان در سطح شهر آب‌پخش آغاز شد و در کمترین زمان ممکن وضعیت شهر به حالت عادی برگشت.

وی در ادامه به ساخت چهار پارک محله‌ای جدید در آب‌پخش خبر داد و افزود: دو پارک در محله درواهی، یک پارک در محله قلایی و یک پارک نیز در محله بهرام‌آباد احداث خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه این پارک‌ها تا دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: تلاش داریم تا از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های شهری آب‌پخش بهره بگیریم.

رفع مشکلات زیرساختی

بخشدار آب‌پخش نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان وقوع طوفان در آب‌پخش، دستگاه‌های مختلف اجرایی وارد عمل شدند و برای رفع مشکلات ایجاد شده اقدامات لازم صورت گرفت.

علی مردانلو با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلی در زمینه آب، راه، برق و مخابرات و گاز در استان بوشهر وجود ندارد، اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات داشتند و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات رفع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر