شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » انسداد محور چهارده معصوم(ع) دشتی دسترسی مردم به نان و آذوقه را قطع کرد

صدای بندر:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی گفت: اکنون ۴ روز است راه ارتباطی منطقه چهارده معصوم در دشتی قطع است به‌گونه‌ای که مردم حتی دسترسی به تهیه نان و آذوقه ندارند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، علیرضا پوررضا صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتی با بیان اینکه طوفان، بارش باران و تگرگ مشکلاتی در محورهای شهرستان دشتی ایجاد کرد اظهار داشت: براثراین حادثه محورهای مختلف کوهستانی این شهرستان مسدود شد که با تلاش تیم‌های راهداری محورهای مسدود شده بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه محور منطقه چهارده معصوم(ع) دردشتی مسدود است تصریح کرد: اکنون چهار روز است که راه ارتباطی و دسترسی به منطقه چهارده معصوم(ع) باغان قطع است بگونه‌ای که مردم حتی دسترسی به نان وآذوقه هم ندارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که از کمک به مردم دریغ نکنیم و در نخستین اقدامی که در روستای باغان انجام می‌شود بازگشایی مسیر ارتباطی چهارده معصوم(ع) به باغان است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز با بیان اینکه پیگیری جدی برای بازگشایی محور روستای بن بید در شهرستان دشتی انجام شده بیان کرد: بارش باران همراه با تگرگ و طوفان بود سبب مسدود شدن محور بن بید شد که امکانات راهسازی برای بازگشایی این محور به منطقه اعزام و این مسیر بازگشایی شد.

عبدالوحید توکلی با بیان اینکه مدیریت راه روستایی آماده هرگونه کمک به مردم است، خاطرنشان کرد: در حوزه شنبه و طسوج خساراتی به برخی ابنیه به وجود آمد و بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی و علائم راه روستایی خسارت دیدند و تعدادی از آن‌ها که قابل تعمیر بود انجام دادیم و مابقی در حال نقوش طراحی و ساخت آن‌ها هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر