شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای عملیاتی کردن منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر

صدای بندر: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم گفت: برای عملیاتی کردن منطقه ویژه شمال استان بوشهر که در شهرستان دیلم قرار دارد، ۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

به گزارش صدای بندر، محمد طاهری صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان دیلم اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و تخصیص و افزایش اعتبارات به‌طور کارشناسی و مناسب و افزایش دو برابری اعتبارات شاهد رونق بازار، خدمات و توسعه در شهرستان در حوزه‌های مختلف بودیم.

وی بیان کرد: قبل از برگزاری کمیته برنامه‌ریزی، با اقدام کارشناسی دستگاه‌های مختلف ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بیشترین تخصیص به فصل بهداشت اختصاص یافت.

وی بیان داشت: در همین ارتباط به اعتبارات عمران روستایی یک میلیارد و دویست میلیون تومان، عمران شهری دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ورزش و جوانان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، نوسازی و آموزش مداری یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، مجتمع فرهنگی امام حسن ۵۰۰ میلیون ریال و عمران شهری بندر امام حین ۶ میلیارد ریال اختصاص یافت.

معاون فرماندار دیلم تصریح کرد: همچنین برای عمران روستایی و احداث ۱۰ بوستان امید در بخش مرکزی و امام حسن، چمن‌های مصنوعی ۳۱۵ میلیارد ریال و به پایگاه‌های بسیج نیز ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

طاهری بیان کرد: برای عملیاتی کردن منطقه ویژه شمال استان بوشهر که در شهرستان دیلم قرار دارد، ۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم اظهار داشت: با اعتبار ۴۵۰ میلیاردی راه دیلم ـ گناوه تابه‌حال اعتبارات شهرستان دیلم در سال جاری به ۶۵ میلیارد تومان رسیده است که با این اعتبارات شاهد رشد و تحول و توسعه همه‌جانبه شهرستان خواهیم بود.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر