شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » سند جامع قرآنی استان بوشهر تدوین شد‌

صدای بندر: مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با تلاش‌های مسئولان و کارشناسان امور قرآنی و فرهنگی ‌بوشهر، سند جامع قرآنی استان ‌تدوین و همزمان با روز قرآن استان بوشهر از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام حسین رزمجو صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی قرآن کریم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه مانوس شدن با قرآن کریم مایه عزت و افتخار مسلمانان می‌شود اظهار داشت: در صدر اسلام تا امروز در هر مقطع از تاریخ در هر کجا که مسلمانان به قرآن وفادار بودند عزت دنیوی و اخروی پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی کشورها در شرایطی ادعای تولید علم دارند که در قرن چهارم و پنجم هجری،علم در اختیار مسلمانانی بوده است که در سایه قرآن زندگی کرده‌اند و گام برداشتند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تلاش برای توسعه فرهنگ قرآنی را افتخاری برای مسئولان دانست و تصریح کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی است که برای سعادت و کمال استان باید به آن عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه قرآن‌کریم کتاب عمل است افزود: یکی از آموزه‌های قرآن استقلال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در پناه آن به قله‌های رفیع در همه عرصه‌ها دست یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر