شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » مشترکان غیرمجاز آب روستایی استان بوشهر شناسایی شد

صدای بندر- سرپرست امور مشترکان آبفا استان بوشهر گفت: انشعابات غیر‌مجاز آب روستایی استان بوشهر شناسایی و در نیمه نخست امسال ۷۵ مورد آن به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، بهنام آزاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعویض ۲۳۰ کنتور آب در روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: به‌منظور کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از هدررفت آب و دقت در تعیین مصارف آب مشترکان تعداد ۲۳۰ کنتور خراب مشترکان آب روستاهای استان بوشهر تعویض شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر انشعابات غیر مجاز و نیز شبکه‎های فرسوده کنتورهای خراب از مهم‎ترین عوامل هدر رفت آب است گفت: تعویض کنتورهای فرسوده و معیوب از جمله برنامه‎ها و اقدامات مهم این شرکت و جزء اهداف اصلی است.

سرپرست امور مشترکان آبفار استان بوشهر با بیان اینکه تعداد کنتورهای معیوب در هر دوره قرائت مشخص می‎شود گفت: این کنتورها بر اساس برنامه زمانبندی در روستاهای شهرستانهای مختلف به طور مستمر تعویض می‎شود.

وی به شناسایی انشعابات غیر مجاز در روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: تعداد انشعابات غیر‌مجاز در روستاهای استان بوشهر شناسایی شده در نیمه نخست امسال پس از طی مراحل قانونی ۷۵ مورد آن به انشعاب مجاز تبدیل شده و مابقی در حال طی مراحل قانونی خود است.

سرپرست امور مشترکان آبفار استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه انشعابات غیر مجاز از یک طرف سبب افزایش هزینه‎های آب و از طرف دیگر سبب اختلال در ارائه مطلوب خدمات آبرسانی به مردم می‎شود.

آزاد با بیان اینکه شناسایی اینگونه انشعابات خصوصا در شرایط خشکسالی و کم آبی کار بسیار مشکلی است گفت: امیدواریم با کمک مراجع ذیصلاح و قانونی و همکاری مردم و نیز دهیاران روستاها بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر